Čo spraviť, keď mi prišiel strešný nosič alebo box poškodený od prepravcu

V takomto prípade je veľmi dôležité, aby ste nám takéto poškodenie okamžite oznámili, aby sme mohli oznámiť poškodenie pri preprave prepravcovi. Ak je krabica viditeľne poškodená už pri preberaní tovaru, spíšte preberací protokol s dopravcom a reklamujte to hneď u neho zápisom o dodávke poškodeného tovaru alebo jednoducho tovar odmietnite.

Ak niektorá časť tovaru je po rozbalení poškodená alebo chýba, pošleme Vám potrebné náhradné diely na opravu alebo úplne nahradíme zásielku. Je pre nás veľmi užitočné, ak nám pošlete fotky z poškodenej zásielky prostredníctvom e-mailu.

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať